Zeg, ben jij IRRITANT of RELEVANT voor je volgers?


⠀ Je kent ’m wel. Die eindeloze stroom aan stories bovenaan je app. Waarin er vrolijk een ‘kijkje in de keuken’ wordt gegeven, elke poep en scheet wordt vastgelegd en iedereen DE oplossing lijkt te hebben voor mijn probleem.⠀ ⠀ Ik word er maar moe van. Tenzij je relevant bent. Dan bewonder ik je poep en scheet aandachtig.⠀ ⠀ 🤷‍♀️ Ben jij relevant/irritant?⠀ ⠀ Dat ligt eraan. Het is een flinterdun lijntje waar jouw online zichtbaarheid overgaat in irritatie van jouw volgers. Wat de een ontzettend aanspreekt, kan de ander enorm irriteren. En dat is oké. Zolang jij de klanten die je wilt aantrekken maar niet irriteert.⠀ ⠀ Hoe zorg je voor relevante content?⠀ ⠀ 🗣 Weet wie je aanspreekt: ken je klant en weet wat hem/haar bezighoudt.⠀ ⠀ 🙋‍♀️ Let’s get personal: blijf dicht bij jezelf en vertel authentieke verhalen.⠀ ⠀ 🎭 Wees consistent in je communicatie: mensen zijn gewoontedieren en willen (onbewust) graag weten wat ze kunnen verwachten als ze jou volgen. Zo raken ze vertrouwd met je bedrijf.⠀ ⠀ 🧐 Geef context: niets vervelender dan een boel plaatjes zonder duidelijke praatjes. Waar kijken we nu eigenlijk naar? Neem je volgers mee in je verhaal.⠀ ⠀ 💋 Laat het lekker smoelen: mooie beelden, een gevat grapje, verrassende vormgeving, een pakkende structuur… daar houden we van.⠀ ⠀ 🤳 Plaats niet om het plaatsen: liever 1 goede post per week dan elke dag een vluchtige scheet.⠀ ⠀ ⠀ ⠀ Vertel eens, wanneer gaat online zichtbaarheid voor jou over in irritatie? 😝❌

Branding

Ik help je om jouw (merk)verhaal ijzersterk neer te zetten, zodat jij je altijd kan onderscheiden en jezelf aantrekkelijk kan positioneren.

Concept

Dat ene haakje, waarmee je jouw klant overtuigt. In een campagne, actie of PR. Vanuit je eigen verhaal. 

Ik  bedenk 't voor je.

copy & content

Ik vertaal jouw verhaal in een bedrijfsverhaal, advertentie, video(script), beeldbank, brochure, magazine, social posts, e-mail & meer. 

Andere vraag?

Iemand nodig die meedenkt met je communicatie-strategie? Of heb je een andere vraag? Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen.

©2019  Marjolein Schurink