Jouw beste verhaal is niet je succesverhaal

“There’s a crack in everything. That’s how the light gets in.” ✨ – Leonard Cohen



Jouw beste verhaal is niet je succesverhaal. Niet de mooiste versie van je geschiedenis. Het zijn juist de rafelige randjes waarmee jij impact kan maken. De barstjes in het perfecte plaatje die je niet probeert te verdoezelen, maar gebruikt om te laten zien waar je vandaan komt. Die jou hebben gevormd en ertoe hebben gebracht dat je nu doet wat je doet.⠀ ⠀ Je ziet het in elk verhaal terugkomen. In boeken, films en in merkverhalen. We houden nu eenmaal van een held die tegen een obstakel loopt of in een strijd terecht komt, zijn droom bijna uit elkaar ziet spatten, maar een oplossing vindt en overwint. Dit zijn grofweg de basisingrediënten voor elk goed verhaal. Ook in die van jou.⠀ ⠀ Voor je bedrijf is dit onderdeel in je verhaal erg belangrijk, omdat mensen zich hier op emotioneel niveau met je kunnen identificeren. Het geeft je karakter. Het maakt je echt. Het zorgt voor vertrouwen en verbinding.⠀ ⠀ Dus graaf tussen de ups en downs van het leven. Daar ergens tussenin is er een moment geweest dat jij in conflict raakte. Wat gebeurde er? Welke strijd ben jij aangegaan en heb je overwonnen? In mijn e-book laat ik je twee voorbeelden zien van merkverhalen waarin de hoofdpersoon een strijd aanging. Eentje van een duurzaam wereldmerk en eentje van mezelf. Je kunt hem hier gratis downloaden.⠀ ⠀ Leve de rafelige randjes! ✨

Branding

Ik help je om jouw (merk)verhaal ijzersterk neer te zetten, zodat jij je altijd kan onderscheiden en jezelf aantrekkelijk kan positioneren.

Concept

Dat ene haakje, waarmee je jouw klant overtuigt. In een campagne, actie of PR. Vanuit je eigen verhaal. 

Ik  bedenk 't voor je.

copy & content

Ik vertaal jouw verhaal in een bedrijfsverhaal, advertentie, video(script), beeldbank, brochure, magazine, social posts, e-mail & meer. 

Andere vraag?

Iemand nodig die meedenkt met je communicatie-strategie? Of heb je een andere vraag? Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen.

©2019  Marjolein Schurink