Hoe zichtbaar moet je zijn om op te vallen bij jouw ideale klant? 📸⠀

Goedemorgen, het is zondagochtend. Ik sta voor de spiegel en kijk naar mijn wallen die ergens onder mijn knieën hangen en mijn haar dat vettig om mijn hoofd plakt. En dat zet me aan het denken... ⠀ ⠀ Hoe zichtbaar moet je zijn om goed op te vallen bij je klant, zonder je hele leven in de etalage te zetten? Er zit namelijk nogal een verschil tussen nergens je gezicht laten zien en nog net niet delen wat je vanmorgen in de wc-pot hebt achtergelaten. ⠀ ⠀ Waar ik zelf achter ben gekomen is het volgende. Ik deelde eerder eigenlijk niets van mezelf - geen kennis, niet wat me bezighield, niet mijn mening - omdat ik deze belemmerende overtuigingen had:⠀ ⠀ 😳 Wat zullen anderen denken?⠀ ⠀ 🤥 Stel dat ik het niet waar kan maken wat ik zeg?⠀ ⠀ 😓 Straks vinden mensen het stom.⠀ ⠀ 😒 Je successen delen is borstklopperij.⠀ ⠀ 😰 Straks gaat het wél goed en kan ik het niet aan.⠀ ⠀ 😔 Niemand zit op mij te wachten.⠀ ⠀ 😕 Straks krijg ik er later spijt van.⠀ ⠀ Maar weet je, eigenlijk zeg je zo indirect: ik ben het niet waard om gezien te worden. Door onzichtbaar te blijven denk je misschien dat je veilig bent voor de mogelijke afwijzing van anderen, terwijl je jezelf zo het meest afwijst. ⠀ ⠀ Hoe kun je dit omdraaien? Door de focus te verleggen naar de positieve uitkomst als je jezelf wél zichtbaar maakt. Je moet misschien even een drempel over, maar denk aan de impact die je kunt maken voor anderen. Aan het vrije gevoel van helemaal jezelf zijn en daar voor staan. De groei in je bedrijf die je dan toestaat. ⠀ ⠀ Als je op een authentieke manier jezelf zichtbaar maakt, vanuit je eigen visie handelt en relevante content deelt, zal je zien dat je klanten aantrekt die feilloos bij je passen. En dat je zelf een stuk zelfverzekerder in het leven staat. ⠀ ⠀ Vind jij het lastig om zichtbaar te zijn of gaat het je wel gemakkelijk af?

Branding

Ik help je om jouw (merk)verhaal ijzersterk neer te zetten, zodat jij je altijd kan onderscheiden en jezelf aantrekkelijk kan positioneren.

Concept

Dat ene haakje, waarmee je jouw klant overtuigt. In een campagne, actie of PR. Vanuit je eigen verhaal. 

Ik  bedenk 't voor je.

copy & content

Ik vertaal jouw verhaal in een bedrijfsverhaal, advertentie, video(script), beeldbank, brochure, magazine, social posts, e-mail & meer. 

Andere vraag?

Iemand nodig die meedenkt met je communicatie-strategie? Of heb je een andere vraag? Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen.

©2019  Marjolein Schurink